Acend

100% gratis & uforpligtende

Leads på autopilot

Et banebrydende framework der skaffer leads på autopilot. Testet med stor succes I både B2B og B2C brancher med høj konkurrence.

I analysen fortæller vi

Se cases

Få en gratis lead analyse.
Når der klikkes "Send analyse" accepteres det, at vi må kontakte dig vedr. lead analyse.
4.7 på Trustpilot
4.7/5
100% gratis & uforpligtende

Leads på autopilot

Et banebrydende framework der skaffer leads på autopilot. Testet med stor succes I både B2B og B2C brancher med høj konkurrence.

Når der klikkes "Send analyse" accepteres det, at vi må kontakte dig vedr. lead analyse.
4.7 på Trustpilot
4.7/5

I analysen fortæller vi

Se cases

Simpelt men effektivt

Sådan fungerer det

Holistisk framework der vækster din forretning på autopilot. Mere simpelt bliver det ikke.

1. Anmod om gratis leads analyse

Udfyld formularen på 30 sekunder overfor og vi vurderer, om frameworket passer til netop jeres case.

2. Gratis lead analyse sendes til jer

Hvis frameworket giver mening, så tilbyder en gennemgang, hvor vi uforpligtende gennemgår jeres case.

3. Content creation

Hvis i ønsker at gå videre og der generelt er et match, vil der startes en content-produktion, tilpasset jeres lead strategi.

4. Annonce setup

Ud fra jeres ønskede leads vil der opsættes et segmenteret annonce setup, så vi rammer netop jeres potentielle kunder.

5. Konveteringen

Vi vil oprette et konverteringsvenligt flow med henblik på, at maksimere henvendelserne. Dette vil bestå af unik landingpage og/eller lead ads.

6. Lead behandling

Jeres leads vil automatisk placeres i et flow, hvor det er nemt for jer at behandle dem. Om det vedrører ønsket om et salg, mødebooking eller andet,

B2C case 1

Case study Hallernes

Vurdering af de keywords i har flest besøgende på.

Hvilke sider på hjemmesiden, som har mest organisk trafik.

Der foreligger ofte muligheder for optimering af trafik.

B2C case 2

Fiktiv case: Ejendomsmægler / Håndværker

Vurdering af hjemmesidens organiske trafik.

Vurdering af hvor mange søgeord siden rangerer på.

Vurdering af, hvor mange eksterne sider der linker til din.

B2B case 1

Case: Performance Consult

Vurdering af de keywords i har flest besøgende på.

Hvilke sider på hjemmesiden, som har mest organisk trafik.

Der foreligger ofte muligheder for optimering af trafik.

B2B case 2

Fiktiv:

Vurdering af hjemmesidens organiske trafik.

Vurdering af hvor mange søgeord siden rangerer på.

Vurdering af, hvor mange eksterne sider der linker til din.