Acend

De 7 SEO problemer

Efter flere år i markedet ser vi særligt disse problemer inden for SEO samarbejder. Vi er sat i verden for at løse disse.

Dog behøver det selvfølgelig ikke være alle, som i kan genkende.

4.7 på Trustpilot
4.7/5
Løsning på SEO problem nr. 1

Vi har ingen binding

Vi tror på vores service og kører uden binding. Vi oplever, at vi får langsigtede samarbejder alligevel. Ikke baseret på, at kunden er bundet, men gode resultater.

Løsning på SEO problem nr. 2

Mange års erfaring

Vi har arbejdet med SEO i mange år. Vi er hele tiden opdateret på Googles algoritme. Vi ved, hvad der virker og hvad der ikke gør.

Løsning på SEO problem nr. 3

Gennemsigtig rapportering

Her kan man klart se, hvilke resultater, der skabes og hvad der arbejdes med. Heraf kan man direkte se, hvad man får for pengene.

Løsning på SEO problem nr. 4

Senest svar inden for 24 timer på alle hverdage

Vores gennemsnitlige svartid via mail er 2 timer, men der går ALDRIG mere end 24 timer. Skulle det haste får man svar med det samme. Man kan også, næsten, altid fange os på telefonen.

Løsning på SEO problem nr. 5

Arbejdet forsvinder ingen steder hen

Skulle man, imod forventning, ønske at stoppe samarbejdet, så forsvinder vores arbejde ingen steder hen. Backlinks, content og tekniske optimering forbliver. Heraf kan de placeringer vi skaber vare i meget lang tid. Det er også af denne grund, at der ses en høj ROI ved god SEO.

Løsning på SEO problem nr. 6

Ingen skjulte udgifter

Prisen i vores tilbud er hele prisen. Der kommer ikke ekstra omkostninger, når der skal bygges links. Der kommer ikke ekstra omkostninger, hvis i ringer/skriver og spørger os til råds inden for SEO eller den digitale verden generelt. Prisen er hele prisen, der bliver ikke tillagt ekstra.

Løsning på SEO problem nr. 7

Vi bygger kvalitets backlinks

Vi ser generelt, at mange sider mangler backlinks. Vi ser desværre også, at mange i tidligere eller nuværende SEO samarbejder ikke har fået bygget links.Vi arbejder altid med kvalitets linkbuilding. Her har vi fokus på domæne rating (DR) og organisk trafik.